Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Installatieprobleem Fedora Core3 64 bits versie

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Installatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
JanMussche

BerichtGeplaatst: Di Mei 17, 2005 10:39 am    Onderwerp: Installatieprobleem Fedora Core3 64 bits versie Reageren met citaat

Ik heb een pc met een AMD64 bits processor op een Asrock K8 Upgrade-1689 moederbord.
Op dit moederbord zit een LAN chip RTL8201. Deze chip wordt bij de installatie niet herkend(gezien) zodat ik tijdens de installatie niet de vraag krijg hoe ik mijn netwerk wil configureren.
Wanneer ik linux nu boot blijft de pc hangen bij het zoeken naar nieuwe hardware. Heel soms gaat het booten door waardoor ik toch in linux kom. Ook daar kan ik het netwerk niet instellen omdat de 8201 chip niet in het lijstje met hardware voorkomt.
Drivers heb ik niet op het net kunnen vinden.

Wie kan mij helpen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Installatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: