Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

PCMCIA

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
timmyboyyy

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 05, 2007 7:04 pm    Onderwerp: PCMCIA Reageren met citaat

Ok, ik ben nieuw hier.

Ik heb sinds kort Fedore Core 6 op een 'oudere' laptop staan.
Nu zou ik graag een PCMCIA-kaartje kopen om verbinding te maken met het draadloos internet hier bij mij thuis.
Welk merk en type bevelen jullie mij aan. Ik zou het liefst niet te veel werk hebben om het te configureren en zo.

Alvast bedankt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
klaasjan

BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2007 9:52 am    Onderwerp: Re: PCMCIA Reageren met citaat

timmyboyyy schreef:

Ik heb sinds kort Fedore Core 6 op een 'oudere' laptop staan.
Nu zou ik graag een PCMCIA-kaartje kopen om verbinding te maken met het draadloos internet hier bij mij thuis.
Welk merk en type bevelen jullie mij aan. Ik zou het liefst niet te veel werk hebben om het te configureren en zo.

Het merk en type is niet zo spannend bij de meeste kaarten, het gaat vooral om de gebruikte chipset. Het probleem is dat deze nog wel eens wordt veranderd door een fabrikant (soms zelfs in dezelfde serie!)

Zorg er dus voor dat je een kaart terug kan brengen als die niet werkt. Er zijn genoeg winkels waar dat geen probleem is. Je kan natuurlijk ook je laptop even meenemen om te testen.

Je kan deze site gebruiken om te checken of een kaart compatible is:
http://linux-wless.passys.nl/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: