Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

wat vinden jullie van FC 6?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Fedora discussie's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kobus

BerichtGeplaatst: Za Jan 20, 2007 10:11 am    Onderwerp: wat vinden jullie van FC 6? Reageren met citaat

Hoi allemaal!

Dankzij het berichtje op de Home-pagina (met dank aan Lutz!) heb ik de live-CD van Core 6 opgehaald. Ik moet zeggen dat mijn eerste indruk erg positief is. Very Happy
Ik was een tijdje bezig geweest met Core 5 ( zie andere posts op het forum), en kwam o.a. een probleem tegen met m'n geluidskaart(en).
Ik heb op mijn moederbord een geluidschip, maar die deed 'raar' bij het opnemen van geluid (veel vervorming). Daarom wilde ik mijn soundblaster kaartje gebruiken, maar hoewel ik het onboard geluid in de BIOS had uitgezet, bleef alsa dit als enige geluidskaart zien.
Met de FC-6 live CD kan ik heel envoudig de geluidskaart switchen.
Ook de overige hardware: videokaart, monitor, werd meteen goed herkend en ingesteld.
Daarom heb ik gisteren alle 5 de CD-iso's gedownload (heb geen DVD-brander) en ga het binnenkort proberen te installeren.
Ik ben benieuw wat jullie ervaringen zijn!

Kobus
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
sciurius

BerichtGeplaatst: Za Jan 20, 2007 3:29 pm    Onderwerp: Re: wat vinden jullie van FC 6? Reageren met citaat

Kobus schreef:
hoewel ik het onboard geluid in de BIOS had uitgezet, bleef alsa dit als enige geluidskaart zien.

Razend knap van ALSA, nietwaar?
Of het on-board geuid niet goed disabled?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Fedora discussie's Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: