Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

firefox en plugins

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mark_v_p

BerichtGeplaatst: Wo Nov 08, 2006 9:11 pm    Onderwerp: firefox en plugins Reageren met citaat

hoi,
(heb deze al eens gepost bij configuratie maar die krijg ik niet meer open ... dus hier maar opnieuw)

heb firefox 2.0 geinstalleerd en die zit in /usr/lib/firefox hier heb ik de volgende plugins in kunnen zetten acroreader, flash en java. maar nu krijg ik mplayerplugin niet geinstallerd.
als ik echter als root inlog, start firefox 1.5.0.8 (die zit blijkbaar in /usr/lib64/firefox-1.5.0.Cool op MET mplayerplugin maar zonder die andere plugins.

verder heb ik wel gezien dat fc6 firefox geupdate heeft. misschien is er hier iets misgelopen.

deze link heb ik gevolgd : www.fc64.org de eerste keer dat ik fc6 teste ging dat vlekkeloos.
wat doe ik nu mis ?
kan iemand me hier mee verder helpen ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
sciurius

BerichtGeplaatst: Do Nov 09, 2006 11:07 am    Onderwerp: Re: firefox en plugins Reageren met citaat

mark_v_p schreef:
www.fc64.org

Evil or Very Mad Boycot web sites die je verbieden om meer dan een paar 100 pixels van de inhoud te zien. Of wijs ze op hun stupide gedrag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: