Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Redhat 9 (shrike) i686

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gökhan

BerichtGeplaatst: Wo Nov 08, 2006 3:09 pm    Onderwerp: Redhat 9 (shrike) i686 Reageren met citaat

Waarschijnlijk niet de juiste forum, maar goed Laughing .

Ik kan redhat niet meer updaten met update agent. Ik vermoed dat het niet meer gratis is, aangezien dat ik mijn product eertst moet registreren en vervolgens activeren.

Hij geeft namelijk een error aan als ik op de up2date knop klik. Hij geeft aan dat mijn profiel onbekend is ofzo. Profiel heb ik wel aangemaakt tijdens het registreren.

Iemand een oplossing?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
klaasjan

BerichtGeplaatst: Wo Nov 08, 2006 4:29 pm    Onderwerp: Re: Redhat 9 (shrike) i686 Reageren met citaat

Gökhan schreef:

Ik kan redhat niet meer updaten met update agent. Ik vermoed dat het niet meer gratis is, aangezien dat ik mijn product eertst moet registreren en vervolgens activeren.

Hij geeft namelijk een error aan als ik op de up2date knop klik. Hij geeft aan dat mijn profiel onbekend is ofzo. Profiel heb ik wel aangemaakt tijdens het registreren.

Iemand een oplossing?

Red Hat 9 wordt al geruime tijd niet meer ondersteund door Red Hat zelf. Via http://fedoralegacy.org kan je nog even updaten, maar dit houdt eind dit jaar ook op.

Daarna heb je de volgende opties:
- zelf je veiligheidspatches doorvoeren
- iemand anders betalen om veiligheidspatches door te voeren
- upgraden naar een recentere Red Hat enterprise versie (kost geld, maar daar betaalt Red Hat weer Linux ontwikkelaars mee Wink)
- upgraden naar CentOS of een andere Red Hat enterprise kloon (gratis, vrijwilligers project maar wel compatible).
- upgraden naar Fedora (gratis, nieuwste versies van alles, maar om het half jaar komt een nieuwe versie en ondersteuning en updates krijg je alleen op de laatste twee versies, en 1 oudere via Fedora legacy. Voor "productie" servers waar je niet veel tijd aan kwijt wil zijn ongeschikt).
Terug naar boven
Gökhan

BerichtGeplaatst: Wo Nov 08, 2006 6:40 pm    Onderwerp: Re: Redhat 9 (shrike) i686 Reageren met citaat

klaasjan schreef:
Gökhan schreef:

Iemand een oplossing?

Red Hat 9 wordt al geruime tijd niet meer ondersteund door Red Hat zelf. Via http://fedoralegacy.org kan je nog even updaten, maar dit houdt eind dit jaar ook op.

Daarna heb je de volgende opties:
- zelf je veiligheidspatches doorvoeren
- iemand anders betalen om veiligheidspatches door te voeren
- upgraden naar een recentere Red Hat enterprise versie (kost geld, maar daar betaalt Red Hat weer Linux ontwikkelaars mee Wink)
- upgraden naar CentOS of een andere Red Hat enterprise kloon (gratis, vrijwilligers project maar wel compatible).
- upgraden naar Fedora (gratis, nieuwste versies van alles, maar om het half jaar komt een nieuwe versie en ondersteuning en updates krijg je alleen op de laatste twee versies, en 1 oudere via Fedora legacy. Voor "productie" servers waar je niet veel tijd aan kwijt wil zijn ongeschikt).

Dankjewel vriend, hiermee is mijn vraag beantwoord. Natuurlijk zijn andere alternatieven altijd welkom Very Happy
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: