Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

resolutie probleempje

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
xinix

BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2005 9:58 am    Onderwerp: resolutie probleempje Reageren met citaat

ik draai op een fedora core 3 distro.
nu heb ik tijdens de installatie aangegeven dat hij een resolutie moet gebruiken van 1600*1200 ( is 21" scherm)

Na de installatie gaat alles goed, heb ook wel beeld, maar in de control panel kan ik de resolutie niet hoger krijgen dan 1280*1024 ....

Hoe kan dit ?

ik heb een geforce fx5700 (128MB) videokaart. De laatste drivers van nvidia installeren wou niet, misschien ligt hier het probleem Question
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2005 11:12 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Daar kun je inderdaad vanuit gaan. Zonder de juiste drivers kun je een kaart zelden volledig gebruiken. Zeker zo'n hoge resolutie krijg je alleen met de driver van nVidia
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: