Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

MythTV

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djfoxy

BerichtGeplaatst: Di Jul 04, 2006 11:12 am    Onderwerp: MythTV Reageren met citaat

Is er interesse voor een forum of een onderdeel van dit forum voor mensen die MythTV gebruiken ism Fedora core ?
Ik begin vanavond namelijk met het installeren van MythTV (Mythdora) op mijn nieuwe Asus Pundit P1-PH1 met alles erop en eraan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ronald-jw

BerichtGeplaatst: Ma Sep 04, 2006 8:39 pm    Onderwerp: Re: MythTV Reageren met citaat

djfoxy schreef:
Is er interesse voor een forum of een onderdeel van dit forum voor mensen die MythTV gebruiken ism Fedora core ?
Ik begin vanavond namelijk met het installeren van MythTV (Mythdora) op mijn nieuwe Asus Pundit P1-PH1 met alles erop en eraan

Hoi DJ,

Ik ben wel geinteresseerd, vooral omdat ik Mythtv niet meer geinstalleerd krijg.
Het heeft allemaal heel goed gewerkt, maar door een stomme fout van mijzelf heb ik alles opnieuw moeten installeren, en dat lukt me voor geen meter.
Ik zou Mythtv ook op FC4 willen hebben, met een Hauppauge 350.

Misschien kunnen we eens een avond inplannen om bji elkaar te komen ?

Gr. Ronald
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Phill

BerichtGeplaatst: Za Sep 09, 2006 4:02 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb ook wel intresse in wat meer nederlandstalige info wat betreft mythtv, ik ben bezig met mythdora maar het wil allemaal niet. ik kan wel tv kijken maar de programmagids vullen met info lukt niet. ook niet met het script van http://visualisation.tudelft.nl/~paul/grabber/. Op een of andere manier krijg ik de koppeling tussen mn zenders en de programma'info niet voor elkaar. erg frustrerend allemaal, want het lijkt me zo onwijs om het werkend te krijgen. iemand tips?

grtz phill
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: