Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Video kaart driver

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
azhar

BerichtGeplaatst: Di Aug 01, 2006 12:19 am    Onderwerp: Video kaart driver Reageren met citaat

hoi ik heb een Compaq Evo D510 Small Form Factor ik heb er op wel een FC5 geinsteleerd maar ik heb probleem met video kaar driver ik weet eens niet welke merk driver moet ik hebben en waar moet ik downloaden en hoe moet ik ze installeren wie kan me nu helpen met dit probleem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken Yahoo Messenger MSN Messenger
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Di Aug 01, 2006 7:59 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Beetje lastig om een driver te isntalleren, als je niet weet welkk merk/type videokaart je hebt. Als de pc nog in originele staat verkeerd, zou je op de site van Compaq even kunnen gaan kijken bij het type Compaq Evo D510 Small Form Factor. Wellicht heb je er ook nog handleidingen, cd's met drivers bij gekregen, waar je enige informatie uit kunt halen. En anders als laatste redmiddel zou je de kast/desktop even kunnen open maken en kunnen kijken wat voor een soort videokaart er in jouw pctje aanwezig is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
klaasjan

BerichtGeplaatst: Di Aug 01, 2006 10:17 am    Onderwerp: Re: Video kaart driver Reageren met citaat

azhar schreef:
hoi ik heb een Compaq Evo D510 Small Form Factor ik heb er op wel een FC5 geinsteleerd maar ik heb probleem met video kaar driver ik weet eens niet welke merk driver moet ik hebben en waar moet ik downloaden en hoe moet ik ze installeren wie kan me nu helpen met dit probleem

Heb je wel een videokaart driver nodig dan? Als de driver die bij FC5 zit voldoet hoef je er natuurlijk niet aan te sleutelen Wink

Als je het type wil weten kan je het best even "/sbin/lspci" uitvoeren in een terminal. Je krijgt dan een lijst van alle uitbreidingskaarten en waarschijnlijk ook het merk en type van je videokaart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Di Aug 01, 2006 10:27 am    Onderwerp: Re: Video kaart driver Reageren met citaat

klaasjan schreef:
Als je het type wil weten kan je het best even "/sbin/lspci" uitvoeren in een <a>terminal</a>. Je krijgt dan een lijst van alle uitbreidingskaarten en waarschijnlijk ook het merk en type van je videokaart.

Bedankt,
deze kende ik zelf nog niet. Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: