Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

openoffice.org-debuginfo

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ramonster

BerichtGeplaatst: Za Jul 08, 2006 4:35 pm    Onderwerp: openoffice.org-debuginfo Reageren met citaat

Ik heb een vraagje over debuginfo's
zijn ze echtt nodig om geinstalleerd te hebben?
Ik heb namelijk openoffice.org-debuginfo geinstalleerd maar die is nu in totaal 1.2Gig, opzich is dat niet zo'n probleem maar een update is al snel 300 MB groot. En dat duurt dus onwijs lang om te installeren.

Ik heb al gezocht naar de functie van debuginfo's maar ik kan er niet echt uit komen of ze nodig zijn.
Kan ik ze gewoon de-installeren of zijn ze echt van belang bij programma's?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
WindowsXP-PRO

BerichtGeplaatst: Zo Jul 09, 2006 12:14 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

volkomen waardeloos

dumpen die zooi
Terug naar boven
mark_v_p

BerichtGeplaatst: Do Jul 20, 2006 8:49 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hoi,

bij mijn weten is dit enkel nodig als je zelf wil gaan programmeren

Mark
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Vr Jul 21, 2006 2:14 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Openoffice.org-debuginfo heb je nodig als je applicaties gaat ontwikkelen die gebruik maken van OpenOffice. De gemiddelde gebruiker heeft dit echter niet nodig. Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
klaasjan

BerichtGeplaatst: Vr Jul 21, 2006 11:38 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Gul Dukat schreef:
Openoffice.org-debuginfo heb je nodig als je applicaties gaat ontwikkelen die gebruik maken van OpenOffice. De gemiddelde gebruiker heeft dit echter niet nodig. Wink

Bijna goed.

De debuginfo packages zijn zinvol als je een reproduceerbare crash gevonden hebt en een bug aan wil melden. Deze packages maken het mogelijk een voor mensen leesbare "stack trace" te maken, dwz. dat van alle interne functies een naam bekend is in plaats van een geheugen adres. Dit maakt het uitzoeken van een bug een stuk eenvoudiger.

Als je software wil ontwikkelen heb je de "-devel" packages nodig. Voor zover ik weet is de OpenOffice software developer kit niet aanwezig in Fedora. Deze kan je los van de openoffice.org site downloaden.
Terug naar boven
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Vr Jul 21, 2006 12:00 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

klaasjan schreef:
Gul Dukat schreef:

Bijna goed.

De debuginfo packages zijn zinvol als je een reproduceerbare crash gevonden hebt en een bug aan wil melden. Deze packages maken het mogelijk een voor mensen leesbare "stack trace" te maken, dwz. dat van alle interne functies een naam bekend is in plaats van een geheugen adres. Dit maakt het uitzoeken van een bug een stuk eenvoudiger.

Als je software wil ontwikkelen heb je de "-devel" packages nodig. Voor zover ik weet is de OpenOffice software developer kit niet aanwezig in Fedora. Deze kan je los van de openoffice.org site downloaden.

Bedankt voor je aanvulling. Embarassed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: